Main menu

Зміна схеми складання та реєстрації податкових накладних/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі

Звертаємо Вашу увагу на те, що з 1 січня 2015 Державна фіскальна служба змінила схему для складання та реєстрації податкових накладних/розрахунку коригувань у Єдиному реєстрі. Тепер для податкових накладних діють нові форми ПН/РК, затверджені наказом Мінфіну від 14.11.2014 №1129 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 22 вересня 2014 №957»:

- J (F) 1201007 - податкова накладна,

- J (F) 1201107 - додаток до податкової накладної,

- J (F) 1201207 - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної.

ВАЖЛИВО! У схемі реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (пункт 22 Порядку заповнення податкової накладної) також відбулися зміни.

Якщо раніше було достатньо реєстрації у Реєстрі розрахунку коригування, складеного постачальником (продавцем):

- Постачальником (продавцем), якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника (продавця) або якщо коригування кількісних і вартісних показників в результаті не змінює суму компенсації;

 

Це звична схема реєстрації РК в ЄРПН, діюча в 2014 році і раніше.

То тепер ПН/РК реєструється і покупцем:

- Одержувачем (покупцем), якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послугїх постачальнику (продавцю).

Нововведення.

У другому варіанті реєстрації РК, постачальник (продавець) складає і направляє готовий РК одержувачу (покупцю) для подальшої реєстрації РК в ЄРПН отримувачем (покупцем).

Зверніть увагу, що реєстрація таких РК в ЄРПН здійснюється з накладенням подвійного комплекту електронних цифрових підписів посадових осіб постачальника (продавця) та одержувача (покупця). Першим на РК накладається комплект підписів посадової особи та печатку підприємства постачальника (продавця), азверху – комплект підписів посадової особи та печатку підприємства одержувача (покупця).

У програмі «M.E.Doc IS» для цього передбачений відповідний функціонал, з яким Ви можете ознайомитися в Інструкції: «Реєстр первинних документів» - «Довідка» - «Виклик довідки» (F1) - «Податкові накладні» - «Реєстрація розрахунки коригування з від'ємнім значення ПДВ».

Розрахунки коригування до податкових накладних, які були складені до 1 січня 2015 року, а також розрахунки коригування до податкових накладних, які не видаються одержувачу (покупцю) - платнику податку,підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних ТІЛЬКИ постачальником (продавцем).

Завантаження

Акції Компанії

На даний момент немає жодних акцій, слідкуйте за новинами

Ми у соціальних мережах

Контакти

242-49-82
pdblviv
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

FacebookВконтакті